香港中華基督教青年會

語言

訂閱電子通訊

疫下信望愛

疫下信望愛

疫情期間,祈求神垂聽我們禱告,賜下祝福和眷顧世人。

飲食增強抵抗力

【疫下信望愛】疫情下,大家雖然成日要留喺屋企,但都要注意飲食,多食水果蔬菜,同埋要吸收足夠嘅維他命同蛋白質,保持免疫力同健康。

 

2022-4-12

運動充充電

【疫下信望愛】疫情下大家可以嘗試喺屋企做下伸展運動同瑜伽,多運動身體好,自然心情同抗逆力都更好!

 

2022-4-4

專注感官遠離煩憂

【疫下信望愛】疫情令大家壓力倍增,當我地到壓力大或煩躁鬱悶時,可集中專注留意自己的視覺、聽覺和觸覺,令自己同煩憂保持距離。我地可以用感官觀察身邊三個物件嘅顏色、形狀同材質,然後閉上眼睛,仔細聆聽身邊聲音,再用手摸一摸呢啲物件,令我地專注自己嘅感官,令心情回復平靜。

 

2022-4-4

疫情中抱緊信念

【疫下信望愛】疫情仍然持續,大家可能對抗疫感到疲勞或憂慮,但只要有盼望,相信困難最終會過去。

 

2022-3-21

隔離小練習

【疫下信望愛】隔離嘅時候突然覺得好唔開心?不如試下喺紙上畫幾個大圓圈,再將一啲令你感恩嘅事寫出嚟,無論係日常小片段,或者令你欣賞嘅人同事,都可以一一紀錄低,成為你嘅動力。

 

2022-3-7


強檢放慢節奏

【疫下信望愛】因為突如其來嘅強檢而感到煩燥不安?大家不妨先停一停,深呼吸一下,放慢返節奏,既來之則安之,用平靜嘅態度去應對。

 

2022-3-1


為染疫人士祈禱

【疫下信望愛】疫情肆虐,大家身邊的親朋好友也有可能面臨隔離或染疫,此時更需要互相問候及支持,抱信念去渡過今次難關,一句問候或加油,分分鐘為他們帶來安慰及勇氣,加油!

 

2022-2-23


為染疫人士祈禱

【為染疫人士祈禱】疫情愈來愈嚴重,大家不妨為身邊不幸染疫的親友祈禱,希望大家能平安渡過疫症,盡快回復健康及痊癒。

 

2022-2-18


隔離如何自處

【隔離如何自處】疫情持續,大家可能要被逼隔離。雖然大家一時間無法同外界接觸,但都不妨趁呢個機會好好整理一下自己思緒,將感受寫喺紙上,除咗可以減壓之外,亦可重新認識自己。

 

2022-2-14